* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Standardgaranti

Alle Toshiba-produkter leveres med en gratis standardgaranti som kan variere avhengig av produkt. Du finner de nyeste vilkårene for standardgarantien per produktkategori nedenfor.



 
  • Bærbare PCer, nett-PCer, tablet-datorer, Allt-i-ett-datorerog fra Toshiba dekkes av minst 1 år EMEA-standardgaranti som er gyldig fra kjøpsdato
  • Toshibas digitale produkter inkludert Folios dekkes av en 2-års standardgaranti som er gyldig fra kjøpsdato.Følgende harddisker fra Toshiba dekkes av en spesiell 3-års standardgaranti som gjelder fra kjøpsdatoen.

    Canvio Premium, Canvio Premium for Mac, Canvio Basics Exclusive Edition

  • Hvis du registrerer garantien, er det enklere for Toshiba å gi deg rask service
  • Registreringen gir deg fordelene med å motta produktoppdateringer, spesialtilbud og driveroppdateringer, slik at du får det meste ut av Toshiba-produktet.
  • Registreringen sørger for at dekningen starter fra datoen du kjøpte Toshiba-produktet
  • For noen bærbare datamaskiner fra Toshiba får man også gratis garantiutvidelse ved registrering.
  • + Hva er piksler og underpiksler?
  • + Hva betyr forkortelsene TFT og CSV?
  • + Følger Toshiba noen bestemte forskrifter når det gjelder pikselfeil?
  • + Hvilke typer pikselfeil kan oppstå?
  • + Hva er akseptabelt maksimumsantall for pikselfeil?
  • + Hvordan finner jeg ut hvilken skjermmodell jeg har?
  • + Hva er skjermoppløsning?
  • + Hva gjør jeg hvis jeg finner flere pikselfeil på skjermen enn det som er akseptabelt?
  • + Hvorfor bør jeg registrere meg?
  • + Hvilken informasjon trenger jeg for å registrere produktet mitt?
  • + Hvor kan jeg sjekke garantistatusen?
  • + Hvor lenge varer Toshibas standardgaranti?
  • + Er det mulig å utvide standardgarantien?
  • + Når starter dekningen av standardgarantien?
  • + Hvor lenge er batterier dekket av Toshibas standardgaranti?
  • + Hva dekker standardgarantien?
  • + Er standardgarantien overførbar?
  • + Hva dekkes ikke av standardgarantien?
  • + Dekker den begrensede garantien programvare?
  • + Hvor kan jeg laste ned drivere eller en brukerveiledning for den bærbare datamaskinen og få mer støtte?
  • + Må jeg ta vare på salgskvitteringen for å få garantidekning?
  • + Må jeg sikkerhetskopiere dataene mine?
  • + Hvordan får jeg service?
  • + Hva er CRU-deler (deler som kan byttes ut av kunden)?
  • + Hvor lang tid tar det å reparere den bærbare datamaskinen min?
  • + Hva må jeg legge ved når jeg returnerer et produkt?
  • + Påløper det tilleggskostnader?
Registrer deg nå
Registrering av produktet eller tjenesten gjør at
Toshiba kan gi deg raskere service.
Registrer deg nå
Finn en tjenesteleverandør
For å få utført tjenester tar du kontakt med den
lokale autoriserte tjenesteleverandøren.
Finn ut mer