* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Reparasjon på stedet

Har du behov for profesjonell bistand, uansett hvor du måtte befinne deg? Vi er rett rundt hjørnet.

Du har et viktig møte om et par dager, men det er noe som er galt med Toshiba-produktet ditt. Med Toshibas Reparasjon på stedet-tjeneste trenger du ikke bekymre deg. Velg en varighet på opptil 4 år, og velg mellom de ulike nivåene vi tilbyr for støtte på stedet. På toppen av Reparasjon på stedet-tjenesten kan du kan dessuten legge til tjenester som utskiftning av batteri eller dokkingenhet eller bibeholdelse av harddisk. Avhengig av hvilket Reparasjon på stedet-tilbud du har valgt, og typen feil produktet er rammet av, sender Toshibas støttesenter enten en original Toshiba-del som du kan skifte ut selv, eller en Toshiba-sertifisert reparatør til stedet der du befinner deg, innen slutten av neste virkedag. Dermed kan du være tygg på at du vil være oppe og gå igjen raskt.

Hvorfor kjøpe en Reparasjon på stedet-tjeneste fra Toshiba?

  • Du kan spare dyrebar tid og krefter for bedriften din mens våre Toshiba-sertifiserte reparatører gir deg personlig bistand med maskinvaren din der du befinner deg.
  • Alle originale deler og Reparasjon på stedet-tjenester fra Toshiba er fullt dekket, slik at du slipper uventede reparasjonskostnader.
  • Den Toshiba-sertifiserte reparatøren møter opp for å fikse problemet der du er, innen slutten av neste virkedag, og dermed reduseres eventuell nedetid til et absolutt minimum.

Reparasjon på stedet

Varighet: Gyldig i 3 år fra kjøpsdato for Toshiba-produktet

Tjenestebeskrivelse: Med Sølv Reparasjon på stedet-tjenesten med respons neste virkedag vil du motta en reservedel i løpet av den påfølgende virkedagen (forutsatt at servicesaken er loggført innen kl. 15:00) i tilfeller der du enkelt kan utføre reparasjonen på egen hånd. Hvis det ikke er mulig for deg å skifte ut delen på egen hånd, sender vi en Toshiba-sertifisert reparatør til deg innen den påfølgende virkedagen.

Funksjoner:

  • •  Reparasjon på stedet
  • •  Respons i løpet av den påfølgende virkedagen
  • •  Utsending av deler som kan skiftes ut av brukeren på egen hånd
  • •  Utsending av en Toshiba-sertifisert reparatør (hvis reparasjon på egen hånd ikke er mulig)
  • •  Garantiforlengelse
  • •  Originale Toshiba-deler og arbeid er dekket

Kjøpsperiode: Tjenesten kan kjøpes i løpet av 90 dager etter kjøpet av Toshiba-produktet

Varighet: Gyldig i 3 år fra kjøpsdato for Toshiba-produktet

Tjenestebeskrivelse: Med Gull Reparasjon på stedet-tjenesten med respons neste virkedag vil en Toshiba-sertifisert reparatør bli sendt til stedet der du befinner deg, i løpet av den påfølgende virkedagen (forutsatt at servicesaken er loggført innen kl. 15:00). Hvis det dreier seg om en del som er svært enkelt å skifte ut, kan du bestemme at delen i stedet skal sendes til deg neste virkedag, slik at du kan utføre reparasjonen selv.

Funksjoner:

  • •  Reparasjon på stedet
  • •  Respons i løpet av den påfølgende virkedagen
  • •  Utsending av en Toshiba-sertifisert reparatør
  • •  Garantiforlengelse
  • •  Originale Toshiba-deler og arbeid er dekket

Kjøpsperiode: Tjenesten kan kjøpes i løpet av 90 dager etter kjøpet av Toshiba-produktet

Varighet: Gyldig i 3 år fra kjøpsdato for Toshiba-produktet

Tjenestebeskrivelse: Toshibas Platina-støttetjeneste inkluderer et eksklusivt sett med tjenester som skal sikre at driftsavbrudd blir håndtert på den raskeste og mest mulig effektive måten. Hvis en enhet skulle trenge reparasjon, får du hjelp til å løse problemet umiddelbart, og om nødvendig blir en Toshiba-sertifisert reparatør sendt ut til deg i løpet av den påfølgende virkedagen. Denne tjenesten inkluderer dessuten bibehold av harddisk, en fast kontaktperson og en egen støtteportal der du kan holde oversikt over alle de mobile enhetene dine.

Funksjoner:

  • •  Reparasjon på stedet
  • •  Respons i løpet av den påfølgende virkedagen
  • •  Utsending av en Toshiba-sertifisert reparatør
  • •  Bibeholdelse av harddisk
  • •  Tilgang til Toshibas bedriftsstøtteportal
  • •  VIP-støttesenter
  • •  Fast servicekontaktperson
  • •  Månedlige ytelsesrapporter
  • •  Garantiforlengelse
  • •  Originale Toshiba-deler og arbeid er dekket

Kjøpsperiode: Tjenesten kan kjøpes i løpet av 90 dager etter kjøpet av Toshiba-produktet

Registrer deg nå
Registrering av produktet eller tjenesten gjør at
Toshiba kan gi deg raskere service.
Registrer deg nå
Finn en tjenesteleverandør
For å få utført tjenester tar du kontakt med den
lokale autoriserte tjenesteleverandøren.
Finn ut mer