* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Reparasjon på stedet

Har du behov for profesjonell bistand, uansett hvor du måtte befinne deg? Vi er rett rundt hjørnet.

Du har et viktig møte om et par dager, men det er noe som er galt med Toshiba-produktet ditt. Med Toshibas Reparasjon på stedet-tjeneste trenger du ikke bekymre deg. Avhengig av hvilket Reparasjon på stedet-tilbud du har valgt, og typen feil produktet er rammet av, sender Toshibas støttesenter enten en original Toshiba-del som du kan skifte ut selv, eller en Toshiba-sertifisert reparatør til stedet der du befinner deg, innen slutten av neste virkedag. Dermed kan du være tygg på at du vil være oppe og gå igjen raskt.

Hvorfor kjøpe en Reparasjon på stedet-tjeneste fra Toshiba?

  • Du kan spare dyrebar tid og krefter for bedriften din mens våre Toshiba-sertifiserte reparatører gir deg personlig bistand med maskinvaren din der du befinner deg.
  • Alle originale deler og Reparasjon på stedet-tjenester fra Toshiba er fullt dekket, slik at du slipper uventede reparasjonskostnader.
  • Den Toshiba-sertifiserte reparatøren møter opp for å fikse problemet der du er, innen slutten av neste virkedag, og dermed reduseres eventuell nedetid til et absolutt minimum.

Periode: Gyldig i 3 år fra kjøpsdato for Toshiba-produktet

Kjøpsperiode: Tjenesten kan kjøpes i løpet av 90 dager etter kjøpet av Toshiba-produktet

Funksjoner: Service på stedet neste virkedag (forutsetter at melding er gitt innen gjeldende frist og at nødvendige deler er tilgjengelige). Ved enkle reparasjoner blir den aktuelle delen sendt til kunden slik at han kan skifte den ut selv.

Mer informasjon: Se vilkårene for nærmere informasjon om landene som dekkes og hvordan du kan skaffe deg denne tjenesten.

Periode: Gyldig i 4 år fra kjøpsdato for Toshiba-produktet

Kjøpsperiode: Tjenesten kan kjøpes i løpet av 90 dager etter kjøpet av Toshiba-produktet

Funksjoner: Service på stedet neste virkedag (forutsetter at melding er gitt innen gjeldende frist og at nødvendige deler er tilgjengelige). Ved enkle reparasjoner blir den aktuelle delen sendt til kunden slik at han kan skifte den ut selv.

Mer informasjon: Se vilkårene for nærmere informasjon om landene som dekkes og hvordan du kan skaffe deg denne tjenesten.

Periode: Gyldig i 3 år fra kjøpsdato for Toshiba-produktet

Kjøpsperiode: Tjenesten kan kjøpes i løpet av 90 dager etter kjøpet av Toshiba-produktet

Funksjoner: Inkluderer maskinvarestøtte, normalt neste arbeidsdag Service på stedet neste virkedag (forutsetter at melding er gitt innen gjeldende frist og at nødvendige deler er tilgjengelige). Når det dreier seg om enkle reparasjoner, kan kunden velge om Toshiba skal sende en del som kunden selv kan skifte ut, eller sende en Toshiba-sertifisert reparatør til stedet der kunden befinner seg.

Mer informasjon: Se vilkårene for nærmere informasjon om landene som dekkes og hvordan du kan skaffe deg denne tjenesten.

Periode: Gyldig i 4 år fra kjøpsdato for Toshiba-produktet

Kjøpsperiode: Tjenesten kan kjøpes i løpet av 90 dager etter kjøpet av Toshiba-produktet

Funksjoner: Service på stedet neste virkedag (forutsetter at melding er gitt innen gjeldende frist og at nødvendige deler er tilgjengelige). Når det dreier seg om enkle reparasjoner, kan kunden velge om Toshiba skal sende en del som kunden selv kan skifte ut, eller sende en Toshiba-sertifisert reparatør til stedet der kunden befinner seg.

Mer informasjon: Se vilkårene for nærmere informasjon om landene som dekkes og hvordan du kan skaffe deg denne tjenesten.

Periode: Gyldig i 3 år fra kjøpsdato for Toshiba-produktet

Kjøpsperiode: Tjenesten kan kjøpes i løpet av 90 dager etter kjøpet av Toshiba-produktet

Funksjoner: Service på stedet neste virkedag (forutsetter at melding er gitt innen gjeldende frist og at nødvendige deler er tilgjengelige), inkludert bibehold av harddisk og tilgang til Toshibas bedriftsstøtteportal. Når det dreier seg om enkle reparasjoner, kan kunden velge om Toshiba skal sende en del som kunden selv kan skifte ut, eller sende en Toshiba-sertifisert reparatør til stedet der kunden befinner seg.

Mer informasjon: Se vilkårene for nærmere informasjon om landene som dekkes og hvordan du kan skaffe deg denne tjenesten.

Registrer deg nå
Registrering av produktet eller tjenesten gjør at
Toshiba kan gi deg raskere service.
Registrer deg nå
Finn en tjenesteleverandør
For å få utført tjenester tar du kontakt med den
lokale autoriserte tjenesteleverandøren.
Finn ut mer