* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Behovsbetinget

Trenger du øyeblikkelig hjelp?
Vi står til tjeneste!

Når enn du trenger øyeblikkelig hjelp med Toshiba-produktet ditt, har vi den rette tjenesten for deg. Trenger produktet ditt å repareres, må batteriet skiftes, eller har du mistet viktige data? Ingen grunn til bekymring! Med vårt utvalg av behovsbetingede tjenester er vi klar til å hjelpe deg når som helst – selv om garantien allerede er utløpt eller skaden på produktet ikke er omfattet av gjeldende garantivilkår.

Hvorfor kjøpe en behovsbetinget tjeneste fra Toshiba?

  • Få profesjonelle og pålitelige tjenester når enn du måtte trenge dem.
  • Vi garanterer rimelig priser – uansett om produktet ditt er innenfor eller utenfor garantiperioden.
  • Med behovsbetingede tjenester betaler du bare når du faktisk får bruk for tjenesten.

Periode: Engangsbruk

Kjøpsperiode: Tjenesten kan kjøpes når som helst, selv om garantien allerede er utløpt

Funksjoner: Inkluderer pengene tilbake-garanti og er tilgjengelig for produkter innenfor og utenfor garantiperioden

Mer informasjon: Se vilkårene for nærmere informasjon om landene som dekkes og hvordan du kan skaffe deg denne tjenesten.

Periode: Engangsbruk

Kjøpsperiode: Tjenesten kan kjøpes i løpet av fem (5) år etter anskaffelsen av Toshiba-produktet og gjelder i 90 dager etter kjøpsdatoen

Beskrivelse: Dekker reparasjon av smådeler som AC-adapter, tastatur, tastaturmatte, minne, styrepute/mus, høyttaler, kabeltre, ODD, vifte/varmeenhet, inklusive arbeid og logistikk.

Mer informasjon: Se vilkårene for nærmere informasjon om landene som dekkes og hvordan du kan skaffe deg denne tjenesten.

Periode: Engangsbruk

Kjøpsperiode: Tjenesten kan kjøpes i løpet av fem (5) år etter anskaffelsen av Toshiba-produktet og gjelder i 90 dager etter kjøpsdatoen

Beskrivelse: Dekker reparasjon av generelle deler som plastdeksel, HDD/SDD, LCD, batteri, inklusive arbeid og logistikk.

Mer informasjon: Se vilkårene for nærmere informasjon om landene som dekkes og hvordan du kan skaffe deg denne tjenesten.

Periode: Engangsbruk

Kjøpsperiode: Tjenesten kan kjøpes i løpet av fem (5) år etter anskaffelsen av Toshiba-produktet og gjelder i 90 dager etter kjøpsdatoen

Beskrivelse: Dekker reparasjon av hovedkortet (CPU, PCB), inklusive arbeid og logistikk.

Mer informasjon: Se vilkårene for nærmere informasjon om landene som dekkes og hvordan du kan skaffe deg denne tjenesten.

Periode: Engangsbruk

Kjøpsperiode: Tjenesten kan kjøpes i løpet av fem (5) år etter anskaffelsen av Toshiba-produktet og gjelder i 90 dager etter kjøpsdatoen

Beskrivelse: Dekker større skader som krever mer omfattende reparasjoner og flere deler, inklusive arbeid og logistikk.

Mer informasjon: Se vilkårene for nærmere informasjon om landene som dekkes og hvordan du kan skaffe deg denne tjenesten.

Registrer deg nå
Registrering av produktet eller tjenesten gjør at
Toshiba kan gi deg raskere service.
Registrer deg nå
Finn en tjenesteleverandør
For å få utført tjenester tar du kontakt med den
lokale autoriserte tjenesteleverandøren.
Finn ut mer